Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі Сеник Вікторія

Автори:
Сеник Вікторія

Анотація:

Доцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції у сучасній школі; 8 стор.; кількість бібліографічних джерел – 9; мова українська. Анотація. У статті розглядаються переваги та особливості бінарних інтегрованих уроків світової та української літератур у сучасній загальноосвітній школі як одного із способів формування літературної компетентності учнів. Ключові слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність.


Ключові слова:
бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність

Вісник №: 32
Рік публікації: 2014

Вісник №32
АвториСеник Вікторія
Автори
НазваДоцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції особистості у сучасній школі
НазваThe feasibility and specificity of integration in the study of literature as a way of forming the comparative competence of the individual in modern school
Рік публікації2014
АнотаціяДоцільність та специфіка інтеграції при вивченні літератур як шлях до формування компаративної компетенції у сучасній школі; 8 стор.; кількість бібліографічних джерел – 9; мова українська. Анотація. У статті розглядаються переваги та особливості бінарних інтегрованих уроків світової та української літератур у сучасній загальноосвітній школі як одного із способів формування літературної компетентності учнів. Ключові слова: бінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність.
АнотаціяThe article discusses the advantages and features binary integrated lessons of World and Ukrainian literature in secondary school as a way of forming literary competence of pupils. Key words: binary lessons, interactive forms of integration, comparative analysis, literary competence.
Ключові словабінарні уроки, інтерактивні форми роботи, інтеграція, компаративний аналіз, літературна компетентність
Ключові слова
Дата редагування2015-08-19 23:02:27
Завантажити публікацію